<html> <head> <meta content="text/html; charset=ISO-8859-1" http-equiv="content-type"> <title></title> </head> <body> <br> Ο Νέστωρ Ταίηλορ γεννήθηκε το 1963 στη Μελβούρνη από Έλληνες γονείς, και από μικρή ηλικία εγκαταστάθηκε στην Αθήνα. Μετά το ξεκίνημα των σπουδών του στο Ωδείο Αθηνών κοντά στον Γιώργο Διαμαντή και τον διακεκριμένο συνθέτη-ακαδημαϊκό Μενέλαο Παλλάντιο, σπούδασε σύνθεση στο Guildhall School of Music &amp; Drama, με τους Graham Elliott (φούγκα), Peter Hope (ενορχήστρωση) και Francis Shaw (σύνθεση), καθώς και στο Πανεπιστήμιο Royal Holloway του Λονδίνου, με τους John Woolridge και Peter Wiegold, όπου του χορηγήθηκε ειδική υποτροφία για εξαιρετική επίδοση.<br> <br> Είναι κάτοχος των τίτλων LGSM (Σύνθεση) LGSM (Χορωδιακή Σύνθεση και Ενορχήστρωση) και CAMS/GSMD (Σύνθεση) του Guildhall School of Music, και των μεταπτυχιακών τίτλων M.Mus και M.Phil (Σύνθεση) του Royal Holloway από το Πανεπιστήμιο του Λονδίνου. Είναι επίσης διπλωματούχος Διεύθυνσης Ορχήστρας του London College of Music.<br> <br> Έργα του έχουν επανειλημμένα παρουσιασθεί στο Μ.Μ.Α., στο Μ.Μ.Θ., στην Εθνική Λυρική Σκηνή, στο Ι.Σ. Νιάρχος, στη Στέγη Γραμμάτων &amp; Τεχνών Ιδρύματος Ωνάση, στο Royal Festival Hall στο Λονδίνο, στο Kioi Hall στο Τόκυο, στο Θέατρο της Όπερας του Lübeck, στην όπερα της Ερφούρτης, στη Μεγάλη Αίθουσα της Φιλαρμονικής της Οδησσού, κ.α.<br> Μεταξύ άλλων, έχει διατελέσει Καλλιτεχνικός Διευθυντής του Κεντρικού Ωδείου, ενώ δίδαξε αρμονία στο Τμήμα Μουσικών Σπουδών του Α.Π.Θ., καθώς και μουσική ιστορία στην Κρατική Σχολή Ορχηστικής Τέχνης (2005-11). Ως υπότροφος του Ιδρύματος Fulbright (2005-2006) του απονεμήθηκε ο τίτλος του προσκεκλημένου συνθέτη από το Πανεπιστήμιο του Yale. Κατά το διάστημα 2009 – 2016 εργάσθηκε στην Εθνική Λυρική Σκηνή ως Υπεύθυνος Διεθνών Συνεργασιών, Casting Manager και Διευθυντικός Καλλιτεχνικός Σύμβουλος, ενώ πλέον ακολουθεί επαγγελματική συνθετική καριέρα.<br> <br> Συγγραφέας των βιβλίων «H Αρμονία των Πυθαγορείων»: Η μαθηματική έννοια της Αρμονίας στο μουσικό σύστημα των Πυθαγορείων (εκδόσεις Νεφέλη, Αθήνα 2000) και «Η τεχνική του ντιβίζι στα έγχορδα – Πρακτικά και θεωρητικά συμπεράσματα» (εκδόσεις Ορφέας, Αθήνα 2007). Έχει επίσης δημοσιεύσει συναφείς μουσικολογικές μελέτες και άρθρα σε έγκριτα περιοδικά και εφημερίδες.<br> <br> Στην εργογραφία του συγκαταλέγονται συνθέσεις φωνητικής μουσικής, μουσικής δωματίου καθώς και έργα για πλήρη ορχήστρα, όπως ενδεικτικά: “Αγία Φιλοθέη η Αθηναία”, συμφωνική καντάτα για υψίφωνο, αφηγητή, ορχήστρα και διπλή χορωδία, “Pandemonium” για μεγάλη oρχήστρα, “Ο Δρόμος του Αρχάγγελου”, για ορχήστρα εγχόρδων, “Jigsaw”, Φαντασία κοντσερτάντε για πιάνο και ορχήστρα, “Vocalise”, για υψίφωνο και ορχήστρα, “Concerto Romantico”, για πιάνο και ορχήστρα, “Lux Aeterna” (υψίφωνο, πιάνο, κουαρτέτο εγχόρδων/ή για ορχ. εγχόρδων) “Κεκλεισμένων των Θυρών” (Ηuis – Clos), “Τenebrae”, “Softly Awakes my Heart”, για πιάνο, “Αnd then it is Dusk”, για μεσόφωνο και σύνολο δωματίου, σε ποίηση Σαπφώς, Μελέαγρου, Αλκαίου, κλπ.<br> <br> Μία από τις πιο πρόσφατες σημαντικές δημιουργίες του, αποτελεί η δίπρακτη όπερα "Ελένη" (2019, σε ποιητικό κείμενο Fergus Currie, βασισμένο στο ομώνυμο best-seller του Νicholas Gage), που τον Δεκέμβριο του 2022, έκανε πρεμιέρα στην όπερα της Ερφούρτης.<br> <br> Τα μουσικά έργα του συνθέτη εκδίδονται από τον Ολλανδικό εκδοτικό οίκο Donemus Publishing για όλο τον κόσμο, και την E. C. Schirmer στις ΗΠΑ.<br> Από το 2019 ο συνθέτης εκπροσωπείται από την εταιρεία ΜUSICENTRY με την καλλιτεχνική υποστήριξη της Classicalia (Γερμανία- Αυστρία), PBMusic (Iταλία) και Luca Di Bernardo managament (σε όλο τον κόσμο).<br> <br> <span style="font-weight: bold;">Τα τεκμήρια της συλλογής διατίθενται ελεύθερα σύμφωνα με την Άδεια CC BY-NC </span><a style="font-weight: bold; text-decoration: underline;" href="https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.el" target="_blank">Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση</a><span style="font-weight: bold;"> για εκπαιδευτικούς σκοπούς και μελέτη.</span> </body> </html>