dc.contributor.author |
Λαλαούνη, Αλεξάνδρα |
el |
dc.date |
1953 |
|
dc.date.accessioned |
2018-08-27T07:18:09Z |
|
dc.date.available |
2018-08-27T07:18:09Z |
|
dc.date.created |
1953 |
|
dc.date.issued |
1953 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/46601 |
|
dc.description.abstract |
Οι ιδιαιτερότητες της σκηνοθεσίας στην όπερα που την διαφοροποιούν από τη σκηνοθεσία στο θέατρο. Η άμεση σχέση της σκηνοθεσίας με τη σκηνογραφία και την σκηνική παρουσία των ερμηνευτών. |
el |
dc.format.extent |
2 σ. |
el |
dc.language |
Ελληνική |
el |
dc.relation.ispartof |
Μουσική κίνησις, Έτος Δ, αρ. 52, σ. 3-4 (1953) |
el |
dc.relation.isbasedon |
Μουσική κίνησις, Έτος Δ, αρ. 52 (Φεβρουάριος 1953) |
el |
dc.rights |
Ελεύθερη πρόσβαση εντός του χώρου της βιβλιοθήκης |
el |
dc.rights |
CC BY-NC |
|
dc.subject |
Όπερες |
el |
dc.title |
[Άρθρο] Σκηνοθεσία στην όπερα: μουσική-αρχιτεκτονική-χορός |
el |
dc.type |
Άρθρο |
el |
dc.KKT |
MAGAZ000000058 |
el |
dc.description.date |
1953 |
el |