dc.contributor.author |
Φραντζή, Ζωή |
el |
dc.date |
1952 |
|
dc.date.accessioned |
2018-08-27T07:17:28Z |
|
dc.date.available |
2018-08-27T07:17:28Z |
|
dc.date.created |
1952 |
|
dc.date.issued |
1952 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/46506 |
|
dc.description.abstract |
Αναφορά στη ζωή και το έργο του Emile Jaques-Dalcroze. Η ρυθμική ως το σημαντικότερο μέσο στη μουσική εκπαιδευτική διαδικασία. Οι βασικές αρχές και η εξάπλωση του μουσικοπαιδαγωγικού του συστήματος. |
el |
dc.format.extent |
2 σ. |
el |
dc.language |
Ελληνική |
el |
dc.relation.ispartof |
Μουσική κίνησις, Έτος Γ, αρ. 43, σ. 4-5 (1952) |
el |
dc.relation.isbasedon |
Μουσική κίνησις, Έτος Γ, αρ. 43 (Μάϊος 1952) |
el |
dc.rights |
Ελεύθερη πρόσβαση εντός του χώρου της βιβλιοθήκης |
el |
dc.rights |
CC BY-NC |
|
dc.subject |
Μουσική στην εκπαίδευση |
el |
dc.subject |
Συνθέτες-Βιογραφία |
el |
dc.subject.other |
Jaques-Dalcroze, Emile, 1865-1950 |
el |
dc.title |
[Άρθρο] Ο Jacques Dalcroze [Ζάκ Νταλκρόζ] και η ρυθμική |
el |
dc.type |
Άρθρο |
el |
dc.KKT |
MAGAZ000000049 |
el |
dc.description.date |
1952 |
el |