dc.contributor.author |
Γιατράς, Διονύσιος |
el |
dc.date |
1952 |
|
dc.date.accessioned |
2018-08-27T07:17:18Z |
|
dc.date.available |
2018-08-27T07:17:18Z |
|
dc.date.created |
1952 |
|
dc.date.issued |
1952 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/46472 |
|
dc.description.abstract |
Η φόρμα του συμφωνικού ποιήματος. Η σχέση μουσικής και λόγου και το συμφωνικό ποίημα ως μια νέα μορφή σύζευξης αυτών. |
el |
dc.format.extent |
3 σ. |
el |
dc.language |
Ελληνική |
el |
dc.relation.ispartof |
Μουσική κίνησις, Έτος Γ, αρ. 40, σ. 4-6 (1952) |
el |
dc.relation.isbasedon |
Μουσική κίνησις, Έτος Γ, αρ. 40 (Φεβρουάριος 1952) |
el |
dc.rights |
Ελεύθερη πρόσβαση εντός του χώρου της βιβλιοθήκης |
el |
dc.rights |
CC BY-NC |
|
dc.subject |
Μουσική ανάλυση |
el |
dc.subject |
Μουσική και ιστορία |
el |
dc.subject |
Συμφωνικό ποίημα |
el |
dc.title |
[Άρθρο] Το συμφωνικό ποίημα: συγγένειες και αντιθέσεις μεταξύ λόγου και μουσικής |
el |
dc.type |
Άρθρο |
el |
dc.KKT |
MAGAZ000000046 |
el |
dc.description.date |
1952 |
el |