dc.contributor.author |
Schmitz, Eucen |
el |
dc.contributor.other |
Ε.Δ.Α (Μεταφραστής) |
el |
dc.date |
1949 |
|
dc.date.accessioned |
2018-08-27T07:15:03Z |
|
dc.date.available |
2018-08-27T07:15:03Z |
|
dc.date.created |
1949 |
|
dc.date.issued |
1949 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/46101 |
|
dc.description.abstract |
Η ερμηνεία ενός μουσικού έργου όπως αυτή διαμορφώνεται από το ύφος, τον χαρακτήρα και τις ιδιαίτερες τεχνικές ιδιορυθμίες του έργου, αλλά και την ατομικότητα του δημιουργού και του ερμηνευτή. |
el |
dc.format.extent |
1 σ. |
el |
dc.language |
Ελληνική |
el |
dc.relation.ispartof |
Μουσική κίνησις, Έτος Α, αρ. 16, σ. 3 (1949) |
el |
dc.relation.isbasedon |
Μουσική κίνησις, Έτος Α, αρ. 16 (Δεκέμβριος 1949) |
el |
dc.rights |
Ελεύθερη πρόσβαση εντός του χώρου της βιβλιοθήκης |
el |
dc.rights |
CC BY-NC |
|
dc.subject |
Μουσική ανάλυση |
el |
dc.subject |
Μουσική-Ερμηνεία (Φραζάρισμα, δυναμική, κ.λπ.) |
el |
dc.title |
[Άρθρο] Ερμηνεία και ύφος στη μουσική |
el |
dc.type |
Άρθρο |
el |
dc.KKT |
MAGAZ000000022 |
el |
dc.description.date |
1949 |
el |