dc.contributor.author |
Schrader, Leo |
el |
dc.date |
1956 |
|
dc.date.accessioned |
2018-08-27T07:10:32Z |
|
dc.date.available |
2018-08-27T07:10:32Z |
|
dc.date.created |
1956 |
|
dc.date.issued |
1956 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/45380 |
|
dc.description.abstract |
Ο Γερμανός μουσικολόγος Leo Schruder τονίζει στο άρθρο του τη σημασία του λιμπρέττου στην όπερα, παρουσιάζοντας παραδείγματα. |
el |
dc.format.extent |
3 σ. |
el |
dc.language |
Ελληνική |
el |
dc.relation.ispartof |
Μουσική κίνησις, Έτος Ζ, αρ. 93, σ. 2-4 (1956) |
el |
dc.relation.isbasedon |
Μουσική κίνησις, Έτος Ζ, αρ. 93 (Ιούλιος 1956) |
el |
dc.rights |
Ελεύθερη πρόσβαση εντός του χώρου της βιβλιοθήκης |
el |
dc.rights |
CC BY-NC |
|
dc.subject |
Μουσική και λογοτεχνία |
el |
dc.subject |
Όπερες |
el |
dc.subject |
Όπερες-Λιμπρέττα |
el |
dc.subject.other |
Auden, W. H. (Wystan Hugh), 1907-1973 |
el |
dc.subject.other |
Debussy, Claude, 1862-1918 |
el |
dc.subject.other |
Hindemith, Paul, 1895-1963 |
el |
dc.subject.other |
Schoenberg, Arnold, 1874-1951 |
el |
dc.subject.other |
Wagner, Richard, 1813-1883 |
el |
dc.title |
[Άρθρο] Το λιμπρέττο της σύγχρονης όπερας |
el |
dc.type |
Άρθρο |
el |
dc.KKT |
MAGAZ000000099 |
el |
dc.description.date |
1956 |
el |