DSpace Repository

Προμηθέας Δεσμώτης

Show simple item record

dc.date 15-5-1946
dc.date.accessioned 2018-08-20T07:40:56Z
dc.date.available 2018-08-20T07:40:56Z
dc.date.created 15-5-1946
dc.date.issued 15-5-1946
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/37700
dc.description μαύρο μελάνι, διορθώσεις με κόκκινο, μαύρο και μπλε μολύβι el
dc.description.abstract Διάρκεια 10'., α) βιβλιοδεμένο σε τελική μορφή. Σημείωση "Οι χρωματισμοί είναι του Φ. Οικονομίδη, ΚΟΑ 1951-2 ?": "Το συμφωνικό αυτό έργο δεν ακολουθεί πιστά το ομώνυμο ποιητικό έργο του Αισχύλου. Είναι περισσότερο μια ελεύθερη μουσική απόδοση του Προμηθέα σαν ανθρώπινου συμβόλου... Οι αντιθέσεις, οι εναλλαγές της ορμής με τη δύναμη και της αγάπης με το μίσος, αποτελούνε τον πυρήνα του έργου αυτού... Εκείνο που με οδήγησε στο να του δώσω αυτό το περιεχόμενο δεν είναι ένας άνθρωπος μόνο. Είναι ένας ολόκληρος λαός. Η κατοχή σαν ένας καθρέφτης μας έδειξε τα πρόσωπά μας. Άγρια, ανυπόταχτα, ελεύθερα... Μόνο γι'αυτό ονομάζεται το έργο αυτό "Συμφωνικό ποίημα". Η ερμηνεία του άλλωστε είναι εντελώς υποκειμενική και κατά τα άλλα θα μπορούσε να σταθεί σαν καθαρή συμφωνική μουσική. Μ.Γ.Θεοδωράκης (υπογραφή).", "Σε περίπτωση δυσκολίας δε βλάπτει αν τα κόρνα παίξουν με ενωμένα τα φθογγόσημα ανά τρία (ρυθμός = μισό παρεστιγμένο + μισό παρεστιγμένο, κ.λ.π.) (σβησμένο με μολύβι), Σημ.: έχουν κοπεί οι σελίδες 28-30 οι τελευταίες σελίδες -31, 32- δεν έχουν φωτογραφηθεί στην πρώτη φωτογράφηση), (βλέπε φιλμ 1) β) δεμένο με συρραπτικό σε τελική μορφή, (βλέπε φιλμ 1) el
dc.description.abstract Duration 10'., a) Bound in final form. Note: "The tonal colorings are by F. Economides, ΚΟΑ 1951-2 ?": "This symphonic work does not faithfully follow the poetic work of the same name by Aeschylus. It is rather a free musical interpretation of Prometheus as a human symbol. The contrasts, the alternations of violence with strength and love with hate constitute the kernel of this work. What led me to give this charcter to the work was not one person alone. It was a whole people. Like a mirror, the Occupation showed us our faces. Wild, unsubmissive, free... Only because of this the work is called "Symphonic Poem". Beside, the interpretation is completely subjective and for the rest it could stand as pure symphonic music. M. G Theodorakis (signature).", "In case of difficulty, it doesn't matter if the horns play all 3 in unison (rhythm = half dotted + half dotted, κ.λ.π.) (crossed out with pencil), note: pages 28-30 have been cut, the last pages -31, 32- have not been photographed in t, (see film 1) b) bound and sewn, (see film 1) en
dc.format.extent 39 Φύλλα/Sheets el
dc.relation.isbasedon Προσωπικό Αρχείο Μίκη Θεοδωράκη el
dc.rights CC BY-NC
dc.subject Ορχηστρικά έργα el
dc.title Προμηθέας Δεσμώτης el
dc.title Prometheus Bound, [Promitheas Desmotis] en
dc.description.folder 40 el
dc.KKT TMUSIC000000040 el
dc.description.date 15/5/1946 el
dc.description.orchestration pic, 2 fl, 2 ob, eng hn, 2 cl in Bb, 2 bn, 4 fr hn, 2 tpt in D, 3 trbn, tuba, timp, 2 vn, va, vc, db el
dc.description.box 5 el
dc.description.tonality Modal el
dc.description.catalognumber 32 el
dc.location.ofcomposition Νέα Σμύρνη, Αθήνα el
dc.location.ofcomposition Νea Smyrni, Αthens en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account