α) σχέδια με τα 5.,9.,4.,3. και ένα επιπλέον τραγούδι που δεν περιέχεται στο β) και γ) [στο γ) μόνο ως τίτλος], σχέδια και στίχοι που περιέχουν και σχέδια άλλου έργου β) σχέδια (στίχοι - μελωδία) με 1.-11. και ένα επιπλέον τραγούδι που δεν περιέχεται στο γ) γ) πλήρης μορφή του κύκλου (τα 1.-8 εναρμονισμένα, τα 9.-15. σε μορφή σχεδίου) δ) φωτοτυπία χειρογράφου Μ.Θ.με τον πλήρη κύκλο όπως το γ). Η αρίθμηση των τραγουδιών 8-15 (π.χ. το 8. φέρει αρίθμηση 17, ενώ ο αριθμός της σελίδας είναι ο επόμενος της προηγούμενης) οδηγεί στο συμπέρασμα (πρβ. Κούτουλα) ότι μάλλον πρόκειται για μεγαλύτερο κύκλο, κάτι που επιβεβαιώνουν τα σχέδια των επιπλέων τραγουδιών στο α) και β), ε) χειρόγραφο σχέδιο μιας διαφορετικής παρουσίασης του έργου με δύο μαέστρους, τρεις ομάδες εκτελεστών και μαγνητοταινία στ) έντυπο σε διαφάνεια
a) sketches of 5.,9.,4.,3. and an additional song which is not contained in b) and c) [in c) only as a title], sketches and lytics that contain another work b) sketches (lyrics, melody) for 1.-11 and an addional song not included in c) c) complete form of the cycle (nos. 1.-8 harmonized, nos. 9.-15. in the form of sketches) d) photocopy of autograph Μ.Th.with the full cycle as in c). The numbering of songs 8-15 (e.g. 8. is numbered 17, whereas the number of the page follows the previous one) leads to the conclusion (according to Koutoulas) that it was probably intended as a longer cycle, something confirmed by the sketches of additional songs in a) and b), e) autograph sketch of a different performance of the work with two conductors, three groups of musicians and pre-recorded tape f) transparency of printed score